آخرین به روز رسانی اردیبهشت 31, 1401 در 12:11 ب.ظ
زمان بندی مراحل پذیرش مدرس – بهار 1401
مهلت ثبت نام تا چهار شنبه 1401/03/04
مراحل پذیرش |
نحوه و زمان اجرا |
فاز اول: موارد 1 تا 6 به صورت غیرحضوری (آنلاین) |
|
1- تکمیل فرم درخواست (Application Form و C.V.)، ارائه مدارک و پرداخت مبلغ 1/250/000 ريال هزينه پذيرش |
غیر حضوری: از شنبه 27 فروردین ماه لغایت چهارشنبه 4 خرداد 1401 |
2- ارزیابی مدارک و سوابق متقاضیان و انتساب امتیاز به هر فرد متناسب با تحصیلات و سوابق ایشان توجه: کسانی که حد نصاب امتیازات اولیه را کسب نمایند، برای شرکت در آزمون کتبی دعوت خواهند شد. |
غیر حضوری: اعلام نتیجه حداکثر 3 روز پس از تکمیل فرم |
3- آزمون کتبی آنلاین (ارزیابی مهارتهای شنیداری، نوشتاری، درک مطلب خواندنی و همچنین دستور زبان و واژگان) |
غیرحضوری: در بازه زمانی شنبه 17 اردیبهشت لغایت شنبه 7 خرداد |
4- اعلام نتیجه آزمون کتبی |
غیرحضوری: |
5- مصاحبه آنلاین |
غیرحضوری: در بازه زمانی پنجشنبه 22 اردیبهشت لغایت یکشنبه 8 خرداد |
6- اعلام نتیجه مصاحبه |
غیرحضوری: حداکثر 1 روز پس از برگزاری آزمون |
فاز دوم: موارد 7 تا 10 به صورت حضوری (در شرایط خاص-پاندمی- به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد) |
|
7- دوره اولیه آموزش مهارتهای عمومی تدریس (Training Initial) |
حضوری: دوشنبه 9 خرداد لغایت چهارشنبه 11 خرداد |
8- آزمون عملی دوره اولیه ( Initial Demonstration ) |
حضوری: سه شنبه17 خرداد و چهارشنبه 18 خرداد |
9- دوره آموزش تخصصی روش تدریس |
حضوری: از پنجشنبه 19 خرداد لغایت دوشنبه 23 خرداد |
10- آزمون عملی نهایی ( Final Demonstration ) |
حضوری: چهارشنبه 25 خرداد و پنجشنبه 26 خرداد |
11- قبول شدگان مرحله 10 به مدت 6 ماه ( دو ترم تحصيلي ) به صورت آزمايشی به تدريس اشتغال خواهند داشت و در طول اين مدت در فعاليت هاي زير شركت خواهند كرد : 2- مدارک دریافتی بایگانی شده و مسترد نمی گردد. |
- متقاضیانی که دارای مدرک بین المللی IELTS با نمره حداقل 7.5 و یا TOEFL IBT با نمره حداقل 100 می باشند، نیاز به شرکت در آزمون کتبی (مرحله 3) ندارند.
- هزینه شرکت در دوره اولیه آموزش مهارتهای عمومی تدریس (Initial Training) ، 3/950/000 ریال می باشد که پذیرفته شدگان در مصاحبه و آزمون کتبی مهارت های عمومی تدریس (مرحله 6) برای شرکت در این دوره پرداخت خواهند نمود.
- هزینه شرکت در دوره آموزش تخصصی روش تدریس 4/950/000 ریال می باشد، که پذیرفته شدگان آزمون عملی دوره اولیه آموزش مهارتهای عمومی تدریس (مرحله 8)، برای شرکت در این دوره پرداخت خواهند نمود.
- مبالغ پرداختی موضوع مرحله های 7 و9 صرفاً بابت هزینه شرکت در دوره ها بوده و مؤسسه هیچ تعهد و تضمینی در قبال بکارگیری این دسته از افراد برعهده نخواهد داشت و در صورت عدم موفقیت در دوره های آموزشی یاد شده ( مراحل 7 و 9) مبلغ دریافتی، برگشت داده نشده و با توجه به اینکه هدف دوره های آموزشی به کارگیری داخلی میباشند، هیچ گونه گواهی نامه ای نیز در خصوص شرکت در دوره های فوق صادر نخواهد شد.
- ساعت برگزارى دوره ها، در ابتداى دوره ها اعلام ميگردد.
- تاريخ برگزارى دوره ها ممكن است تغييرات و جابجائى محدودى داشته باشد.
دبیرخانه مرکزی گروه آموزشی نوید – شیراز، بلوار چمران، رو به روي بيمارستان حافظ، کوچه3، پلاک 229- کدپستی: 16969-71946
تلفن: 84 – 1881 3646 – 071 شماره تلفن اینترنتی: 23 20 30 91 – 071
ساعات پاسخگویی و مراجعه: 8 تا 19 (همه روزه به غیر از روزهای تعطیل)
مدارك مورد نياز و مشخصات فايل ها:
توجه: لطفا به جای XXXXXXXXXX در نام فایل های ارسالی، کد ملی جایگزین شود.
- تصویر کارت ملی با فرمت jpg و حجم حداکثر 1 مگابایت
(نام فایل ارسالی: XXXXXXXXXX-ID)
- عکس 3 در 4 تمام رخ جدید به گونه ای که چهره کاملاً مشخص باشد با فرمت jpg و حجم حداکثر 1 مگابایت
(نام فایل ارسالی: XXXXXXXXXX-Photo)
- CV یا رزومه تایپ شده به زبان انگلیسی و با فرمت فایل pdf و حجم حداکثر 1 مگابایت
(نام فایل ارسالی: XXXXXXXXXX-CV)
- تصوير کارنامه معتبر آزمون رسمی IELTS یا TOEFL با فرمتjpg و حجم حداکثر 1 مگابایت در صورت موجود بودن
(نام فایل ارسالی:XXXXXXXXXX-CER)
توجه:
با توجه به آنلاین بودن مراحل آزمون و مصاحبه (دوره های آموزش در شرایط خاص-پاندمی- …) به امکانات زیر نیاز می باشد:
1- لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی مجهز به وب کم، میکروفن و هدفون (یا هندزفری)
2- اینترنت با حداقل سرعت 1Mbps
3- آدرس پست الکترونیکی Gmail
4- نصب نرم افزارهای Adobe Connect و AnyDesk
- لینک نصب نرم افزارهای یاد شده و چک کردن وب کم و میکروفن: https://neiit.ir/technical-instruction
راههاى ارتباط با ما و طرح سئوالات:
tr@neishiraz.ir نشانى الكترونيكى
و شماره تلفن ثابت 91302023 (071) – داخلی 70
پیامک های موسسه از شماره 30002583 برای شما ارسال خواهد شد.