آخرین به روز رسانی اردیبهشت 31, 1401 در 12:11 ب.ظ

زمان بندی مراحل پذیرش مدرس – بهار 1401

مهلت ثبت نام تا چهار شنبه 1401/03/04

 

مراحل پذیرش

نحوه و زمان اجرا

فاز اول: موارد 1 تا 6 به صورت غیرحضوری (آنلاین)

1- تکمیل فرم درخواست (Application Form و C.V.)، ارائه مدارک  و پرداخت مبلغ 1/250/000 ريال هزينه پذيرش

غیر حضوری: از شنبه 27 فروردین ماه لغایت چهارشنبه 4  خرداد 1401

2- ارزیابی  مدارک و  سوابق متقاضیان و انتساب امتیاز به هر فرد متناسب با تحصیلات و سوابق ایشان

توجه: کسانی که حد نصاب امتیازات اولیه را کسب نمایند، برای شرکت در آزمون کتبی دعوت خواهند شد.

غیر حضوری: اعلام نتیجه حداکثر 3 روز پس از تکمیل فرم

3- آزمون کتبی آنلاین  (ارزیابی مهارتهای شنیداری، نوشتاری، درک مطلب خواندنی و همچنین دستور زبان و واژگان)

غیرحضوری: در بازه زمانی شنبه  17 اردیبهشت لغایت شنبه 7 خرداد 

4- اعلام نتیجه آزمون کتبی

غیرحضوری:
 حداکثر 1 روز پس از برگزاری آزمون

5- مصاحبه آنلاین

غیرحضوری: در بازه زمانی پنجشنبه 22 اردیبهشت لغایت یکشنبه 8 خرداد 

6- اعلام نتیجه مصاحبه

غیرحضوری: حداکثر 1 روز پس از برگزاری آزمون

فاز دوم: موارد 7 تا 10 به صورت حضوری (در شرایط خاص-پاندمی- به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد)

7- دوره اولیه آموزش مهارتهای عمومی تدریس 

(Training Initial)

حضوری:  دوشنبه 9 خرداد لغایت

چهارشنبه 11 خرداد 

8- آزمون عملی دوره اولیه

Initial Demonstration )

حضوری:  سه شنبه17 خرداد و           

چهارشنبه 18     خرداد 

9- دوره آموزش تخصصی روش تدریس 

حضوری:  از پنجشنبه 19 خرداد لغایت

دوشنبه 23 خرداد 

10- آزمون عملی نهایی

Final Demonstration )

حضوری: چهارشنبه 25 خرداد و پنجشنبه 26 خرداد 

11-  قبول شدگان مرحله 10 به مدت 6 ماه ( دو ترم تحصيلي ) به صورت آزمايشی به تدريس اشتغال خواهند داشت و در طول اين مدت در فعاليت هاي زير شركت خواهند كرد :
    الف ) شركت در جلسات هفتگی آموزشی تكميلی
  
  ب )  بازديد از كلاس های منتخب
 
    ج )  شركت در جلسات بحث و تبادل نظر در زمينه مشاهدات در كلاس ها و آموزشهای تكميلی فراگرفته
 
 توجه:   1- شرط ورود به هر مرحله موفقیت در مرحله قبل می باشد.

            2- مدارک دریافتی بایگانی شده و مسترد نمی گردد.

 

 

  1. متقاضیانی که دارای مدرک بین المللی IELTS با نمره حداقل 7.5 و یا TOEFL IBT با نمره حداقل 100 می باشند، نیاز به شرکت در آزمون کتبی (مرحله 3) ندارند.
  2. هزینه شرکت در دوره اولیه آموزش مهارتهای عمومی تدریس (Initial Training) ، 3/950/000 ریال می باشد که پذیرفته شدگان در مصاحبه و آزمون کتبی مهارت های عمومی تدریس  (مرحله 6) برای شرکت در این دوره پرداخت خواهند نمود.
  3. هزینه شرکت در  دوره آموزش تخصصی روش تدریس 4/950/000 ریال می باشد، که پذیرفته شدگان آزمون عملی دوره اولیه آموزش مهارتهای عمومی تدریس (مرحله 8)، برای شرکت در این دوره پرداخت خواهند نمود.
  4. مبالغ پرداختی موضوع مرحله های 7 و9 صرفاً بابت هزینه شرکت در دوره ها بوده و مؤسسه هیچ تعهد و تضمینی در قبال بکارگیری این دسته از افراد برعهده نخواهد داشت و در صورت عدم موفقیت در دوره های آموزشی یاد شده ( مراحل 7 و 9) مبلغ دریافتی، برگشت داده نشده و با توجه به اینکه هدف دوره های آموزشی به کارگیری داخلی میباشند،  هیچ گونه گواهی نامه ای نیز در خصوص شرکت در دوره های فوق صادر نخواهد شد.
  5. ساعت برگزارى دوره ها، در ابتداى دوره ها اعلام ميگردد.
  6. تاريخ برگزارى دوره ها ممكن است تغييرات و جابجائى محدودى داشته باشد.

دبیرخانه مرکزی گروه آموزشی نوید  شیراز، بلوار چمران، رو به روي بيمارستان حافظ، کوچه3، پلاک 229-  کدپستی: 16969-71946 

تلفن: 84 –  1881 3646 – 071                            شماره تلفن اینترنتی: 23 20 30 91 – 071

ساعات پاسخگویی و مراجعه: 8 تا 19 (همه روزه به غیر از روزهای تعطیل)


 

مدارك مورد نياز و مشخصات فايل ها:

توجه: لطفا به جای  XXXXXXXXXX در نام فایل های ارسالی، کد ملی جایگزین شود.

  • تصویر کارت ملی با فرمت jpg و حجم حداکثر 1 مگابایت
    (نام فایل ارسالی: XXXXXXXXXX-ID)
  • عکس 3 در 4 تمام رخ جدید به گونه ای که چهره کاملاً مشخص باشد با فرمت jpg و حجم حداکثر 1 مگابایت
    (نام فایل ارسالی: XXXXXXXXXX-Photo‎)
  • CV یا رزومه تایپ شده به زبان انگلیسی و با فرمت فایل pdf و حجم حداکثر 1 مگابایت
    (نام فایل ارسالی: XXXXXXXXXX-CV‎)
  • تصوير کارنامه معتبر آزمون رسمی IELTS  یا  TOEFL با فرمتjpg  و حجم حداکثر 1 مگابایت در صورت موجود بودن
    (نام فایل ارسالی:XXXXXXXXXX-CER‎)

توجه:

با توجه به آنلاین بودن مراحل آزمون و مصاحبه (دوره های آموزش در شرایط خاص-پاندمی- …) به امکانات زیر نیاز می باشد:

1- لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی مجهز به وب کم، میکروفن و هدفون (یا هندزفری)

2- اینترنت با حداقل سرعت 1Mbps

3- آدرس پست الکترونیکی Gmail

4- نصب نرم افزارهای Adobe Connect و AnyDesk

راههاى ارتباط با ما و طرح سئوالات:

tr@neishiraz.ir نشانى الكترونيكى

و شماره تلفن ثابت  91302023 (071) – داخلی 70 

پیامک های موسسه از شماره 30002583 برای شما ارسال خواهد شد.